Gunnebo publicerar delårsrapporten januari-september 2012 den 25 oktober

Säkerhetskoncernen Gunnebo publicerar delårsrapporten för perioden januari-september 2012 torsdagen den 25 oktober klockan 08.00.

Rapporten är tillgänglig på gunnebos webbplats, www.gunnebogroup.com, direkt efter publiceringen.

Gunnebo inbjuder till en telefonkonferens där delårsrapporten kommer att presenteras och sammanfattas av Gunnebos VD och Koncernchef samt av koncernens Ekonomi- och Finansdirektör kl 10.00 den 25 oktober.

Program för telefonkonferensen:
09:55             Ring in till konferensen
10:00             Sammanfattning av rapporten av Gunnebos VD och Koncernchef
                       Per Borgvall samt Ekonomi- och Finansdirektör Bernt Ingman
10:25             Frågor och svar
10:45             Telefonkonferensen avslutas

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.gunnebogroup.com, 30 minuter innan telefonkonferensen.

För att delta i Gunnebos telefonkonferens, vänligen registrera dig på nedanstående länk. Vid registreringen erhåller du telefonnummer och lösenord:

Telefonkonferensen kan avlyssnas på Gunnebos webbplats från och med eftermiddagen den 25 oktober.

Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 010-209 5026, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com

Säkerhetskoncernen Gunnebo tillhandahåller effektiva och innovativa säkerhetslösningar till kunder i hela världen. Koncernen har 5 800 anställda i 31 länder i Europa, Asien, Afrika, Australien och Amerika och omsätter 5 000 Mkr. Vårt globala erbjudande är fokuserat på Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Global Services och Entrance Control.