Inbjudan till Gunnebos kapitalmarknadsdag i Stockholm den 11 februari 2010

Säkerhetskoncernen Gunnebo arrangerar kapitalmarknadsdag i Stockholm torsdagen den 11 februari mellan klockan 08.00 och 13.30.

Programmet kommer att ha följande preliminära innehåll:  Presentation av bokslutskommunikén för 2009  Get It Right: Gunnebos strategiska agenda  Presentation av Gunnebos industriella plattform, Operations  Möjlighet att ställa frågor kring Gunnebos verksamhet Kapitalmarknadsdagen, som hålls på Lundqvist Lindqvist, Klara Strand Konferens (Klarabergsviadukten 90) kommer att starta 08.00 med en presentation av bokslutskommunikén för 2009. Därefter serveras en enklare frukost, och resten av programmet håller på mellan 9.30 och cirka 13.30. Kapitalmarknadsdagen avslutas med en affärslunch. Anmälan görs till Gunnebo AB per fax, 031- 83 68 10 eller så kan du skicka ett mejl till: barbro.andreasson@gunnebo.com. Uppge gärna om du kommer att närvara frukosten och/eller affärslunchen. Varmt välkommen till Gunnebos kapitalmarknadsdag den 11 februari! GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 031-83 68 06, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com www.gunnebo.com