Inbjudan till Gunnebos kapitalmarknadsdag i Stockholm den 20 september 2012

Säkerhetskoncernen Gunnebo arrangerar kapitalmarknadsdag i Stockholm torsdagen den 20 september klockan 08.00 - 13.30.

Programmet kommer preliminärt att ha följande innehåll:
  • En uppdatering av Gunnebos strategiska agenda med fokus på tillväxt
  • Presentation av Gunnebos affärsområden Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Global Services och Entrance Control
  • Presentation av Koncernens säljregioner EMEA, Asia-Pacific och Americas
  • Möjlighet att ställa frågor kring Gunnebos verksamhet

Kapitalmarknadsdagen, som hålls i Spårvagnshallarna, Birger Jarlsgatan 57 A, Stockholm kommer att starta med registrering 08.00 och frukostbuffé . Programmet håller sedan på mellan 8.30 och cirka 13.30. Kapitalmarknadsdagen avslutas med en gemensam lunch.

Anmälan görs på mejl till ann-sofie.eklund@gunnebo.com. Uppge gärna om du kommer att närvara på frukosten och/eller lunchen.

Varmt välkommen till Gunnebos Kapitalmarknadsdag den 20 september 2012!

GUNNEBO AB
(publ)

Karin Wallström, Communication & IR Director Gunnebo AB, tel. 010-2095 026, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com

Säkerhetskoncernen Gunnebo tillhandahåller effektiva och innovativa säkerhetslösningar till kunder i hela världen. Koncernen har 5 500 anställda i 31 länder i Europa, Asien, Afrika, Australien och Amerika och omsätter 5 200 Mkr. Vårt globala erbjudande är fokuserat på Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Global Services och Entrance Control.