Heba bjuder in till presentation av delårsrapporten januari-juni 2022

Heba Fastighets AB (publ) presenterar delårsrapporten för januari-juni 2022 via digital sändning torsdag 14 juli kl 14.00. Vd Patrik Emanuelsson och CFO Hanna Franzén kommenterar resultatet för perioden.

Investerare, aktieanalytiker, media och andra intresserade är välkomna att klicka in till sändningen. Ingen föranmälan krävs. Presentationen hålls på svenska över länk.

Länk till sändningen torsdag 14 juli kl 14.00:
Heba presenterar delårsrapporten januari-juni 2022

Delårsrapporten i sin helhet kommer att finnas tillgänglig på hebafast.se från torsdag 14 juli kl 12.

Vid frågor vänligen kontakta:

Hanna Franzén, CFO Heba Fastighets AB, 076-64 63 63, hanna.franzen@hebafast.se

Heba är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som utvecklar, äger och förvaltar bostäder och samhällsfastigheter i Stockholmsregionen och Mälardalen. Genom vårt kunnande erbjuder vi hållbara och trygga boenden att trivas i under livets olika faser. Vi skapar värde för ägare och samhälle genom nöjda hyresgäster, tryggare och attraktivare bostadsområden och förtroendefulla partnerskap. Heba grundades 1952 och är sedan 1994 noterade på Nasdaq Stockholm AB Nordic Mid Cap. Läs mer på: hebafast.se