Heba får nytt utseende och ny logotyp

Heba har utvecklat trygga och hållbara bostäder i snart 70 år och planerar att fortsätta i minst lika många år till. Nu lanserar Heba sin nya logotyp för att även visuellt ta steget in i framtiden.

- Vi byter logotyp för att visa vilka Heba är idag. Logotyp och utseende ska vara tidsenliga precis som verksamheten. Det är helt enkelt dags för en uppfräschning, säger Patrik Emanuelsson vd Heba Fastighets AB.

Symbolen i logotypen befäster kopplingen till fastigheter. Heba har sina rötter i byggmästaranda och stark förvaltning i egen regi. Nu växer verksamheten genom nyproduktion och förvärv, och öppnar upp för ett större geografiskt område - Stockholmsregionen, Uppsala och Mälardalen. Att bolaget tar steget in i framtiden även visuellt är ett naturligt steg i strategin att växa.

Heba – en tryggare värd
Färgerna i Hebas grafiska profil har förnyats och består nu av naturens jordnära toner. En spegling av bolagets långsiktighet och linje att skapa trygga och hållbara boenden att trivas i under livets olika faser.

Konkret byter Heba successivt ut logotypen i alla kanaler under våren.Se mer av Hebas nya utseende på: hebafast.se

För mer information kontakta:

Patrik Emanuelsson, vd Heba Fastighets AB: 08-522 547 50, patrik.emanuelsson@hebafast.se

Heba är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som utvecklar, äger och förvaltar bostäder och samhällsfastigheter i Stockholmsregionen. Genom vårt kunnande erbjuder vi hållbara och trygga boenden att trivas i under livets olika faser. Vi skapar värde för ägare och samhälle genom nöjda hyresgäster, tryggare och attraktivare bostadsområden och förtroendefulla partnerskap. Heba grundades 1952 och är sedan 1994 noterade på Nasdaq Stockholm AB Nordic Mid Cap. Läs mer på: hebafast.se