HEBA renoverar på Lidingö

HEBA har tecknat totalentreprenadavtal med HUSAB att utföra stambyte och renovera Galeasen 4, Farkostvägen 2 på Lidingö. I samband med stambytet får samtliga lägenheter även nya kök, badrum och ytskikt i alla rum. Fastigheten moderniseras också med ny ventilation och nya fönster.

- Vårt ROT-program fortsätter enligt plan och denna upprustning, som beräknas starta i maj, omfattar 24 lägenheter och 2 lokaler, meddelar Henrik Fernström, chef fastighetsutveckling på HEBA Fastighets AB. Vi ser fram emot att erbjuda våra hyresgäster ett tryggt och moderniserat hem, tillägger han.

HEBA Fastighets AB (publ)                                                                     Stockholm den 10 mars 2020

Henrik Fernström

Chef fastighetsutveckling

För ytterligare information vänligen kontakta