HEBA:s vd presenterar bolaget på Financial Hearings den 10 september

HEBA deltar på Stockholm Corporate Finance femte fastighetsseminarium på Berns den 10 september kl 11.15, då vd Patrik Emanuelsson presenterar bolaget.

Stockholm Corporate Finance arrangerar kapitalmarknadsdagen för femte året i rad i samarbete med Financial Hearings. Här erbjuds investerare, analytiker och media att träffa företrädare för ett antal fastighetsbolag. Moderator under dagen kommer att vara Jan Rosengren, Senior Advisor och partner Newsec.

- Detta är ett bra forum som vi deltar i för andra gången. Jag ser fram emot möjligheten att presentera HEBA på seminariet Financial Hearings den 10 september, säger Patrik Emanuelsson, vd HEBA Fastighets AB.

Stockholm 2019-08-27

Patrik Emanuelsson, vd
HEBA Fastighets AB

Om du vill anmäla dig som deltagare till kapitalmarknadsdagen, använd denna länk, https://financialhearings.com/event/11998

Du kan följa presentationerna i realtid på webben genom att klicka på nedanstående länk https://financialhearings.com/event/11998

HEBA:s affärsidé är att erbjuda sina hyresgäster en hög servicenivå, ett attraktivt och tryggt boende med fokus på Stockholmsregionen genom ett långsiktigt ägande, engagerad förvaltning och fastighetsutveckling. HEBA är sedan år 1994 noterat på Nasdaq OMX Stockholmsbörsen, Mid Cap listan.

www.hebafast.se

Heba är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som utvecklar, äger och förvaltar bostäder och samhällsfastigheter i Stockholmsregionen. Genom vårt kunnande erbjuder vi hållbara och trygga boenden att trivas i under livets olika faser. Vi skapar värde för ägare och samhälle genom nöjda hyresgäster, tryggare och attraktivare bostadsområden och förtroendefulla partnerskap. Heba grundades 1952 och är sedan 1994 noterade på Nasdaq Stockholm AB Nordic Mid Cap. Läs mer på www.hebafast.se