Hifab utser ny Marknadsområdeschef

Per Ångquist har utsetts till chef för Marknadsområde Mitt, vilket omfattar Hifabs verksamhet i Stockholm och Mellansverige. Per har under de senaste fyra åren varit Marknadschef för Hifab och ingår i koncernledningen. Klas Eldebrandt, nuvarande Marknadsområdeschef, kommer fortsätta vara verksam inom marknadsområdet.

Organisationsförändringen gäller fr.o.m. 2018-03-27.

Patrik Schelin, CEO
Hifab Group AB
telefon 010-476 60 00

Hifab erbjuder projektledning och rådgivning globalt för hållbar utveckling. Hifab grundades redan 1947 och är noterat på NASDAQ OMX First North. Koncernen har ca 350 medarbetare fördelade på 10 kontor i Sverige och 3 dotterbolag utomlands. Hifab är verksamt inom bygg, miljö och bistånd och omsätter ca 475 MSEK. Hifabs Certified Adviser är Remium Nordic Holding AB.

Taggar:

Hifab erbjuder tjänster för projektledning och strategisk rådgivning inom bygg- och anläggningsbranschen. Hifab grundades redan 1947 och är noterat på Nasdaq First North Growth Market. Koncernen har ca 300 medarbetare fördelade på 12 kontor i Sverige, 2 internationella kontor och projektverksamhet i ett tiotal länder. Omsättningen är ca 400 MSEK. Hifabs Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB. Tel: +46 8 5030 1550. E-post: CA@mangold.se