Betala och ladda ner Mac-program direkt via Internet

Betala och ladda ner Mac-program direkt via Internet Nu är det möjligt att köpa MacHogia Bokföring, ladda ner det till sin dator och betala direkt via www.hogia.se. Man betalar med kort eller via sin Internetbank. Efter nedladdning och installation är man direkt igång med sin bokföring. Vid nedladdningen medföljer ett enkelt installationsprogram och handbok i PDF-format. Som vid normalt köp, direkt från MacHogia eller från återförsäljare, ingår 3 månaders Serviceabonnemang, innehållande bland annat fri support, uppdateringar och kundtidning. - Möjligheten att ladda ner och betala direkt via Internet har funnits för våra Pc-program under en längre tid, säger Thor Johnsson på Hogias Internetbutik "Handla hos Hogia". Men nu vill vi göra detta möjligt även för våra Mac-program, då detta blivit ett allt vanligare önskemål från våra Mac-besökare. Inom en snar framtid kommer man även att kunna ladda ner MacHogia Basekonomi. För mer information kontakta Peter Bergman 0303-666 14 peter.bergman@hogia.se eller Thor Johnsson, 0303-688 91 thor.johnsson@hogia.se Om Hogiagruppen Hogiagruppen startades 1980 och består idag av ett 30-tal företag - alla med IT som gemensam nämnare. Företagen i gruppen är verksamma inom programvaruutveckling, datakommunikation och utbildning. Besök oss gärna på www.hogia.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/06/20020604BIT00750/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/06/20020604BIT00750/wkr0002.pdf