CEO Forum lockade nära 300 ledare - här är höjdpunkterna

Howwe Technologies bjöd återigen in VD:ar och seniora ledare från svenskt näringsliv för att delta i det populära eventet CEO Forum. Temat för forumet var "Lyckas med dina strategiska initiativ".

Det är ingen hemlighet att endast 10% av strategiska initiativ uppnås i tid. Det är alltför vanligt att strategiska initiativ som digitalisering, hållbarhet eller kundfokus förblir buzzwords som inte riktigt omsätts i praktiken. Detta får betydande konsekvenser för framgången av initiativen och för VD:ar, ledningsgrupper och ledare som strävar efter att skapa förändring och resultat. Det råder ingen tvekan om att ämnet är högaktuellt. Hela 289 ledare anmälde sig för att få en djupdykning i ämnet tillsammans med strategiexperter från Howwe Technologies och företagsledare från flera stora svenska bolag.

Under CEO Forum presenterades en helt ny generationsteknik som möjliggör beslutsfattande, förankring och genomförande av strategiska initiativ genom hela organisationen. Detta sker på ett snabbt, enkelt, visuellt och transparent sätt utan att fastna i det operativa och händelsestyrda vardagsarbetet.

En expertpanel med ledare från Martin & Servera Logistik, Ikea Industry Hultsfred och Kährs Group deltog också för att dela med sig av sina erfarenheter av att accelerera tillväxt och driva strategiska initiativ med hjälp av den nya tekniken.

Du kan ta del av höjdpunkterna från eventet i den här videon.

Eventet i sin helhet är tillgängligt på Howwe Technologies hemsida: www.howwe.io/ceo-forum/

Katarina Bennich

Chief Marketing Officer
katarina.bennich@howwe.io

Howwe Technologies är SaaS-bolaget bakom innovationen Howwe. Den marknadsledande mjukvaran för bolagsövergripande exekvering gör strategin tydlig och agerbar på alla nivåer i organisationen. Läs mer på howwe.io.