• HTF/

HTF och Manpower inbjuder till pressträff den 24 november i Växjö

HTFs förbundsordförande Holger Eriksson besöker HTF-klubbarna på DHL Frontline och Manpower i Växjö. I samband med detta träffar han Lars Forseth, vd på Manpower för att diskutera branschens utveckling, vikten av auktorisation, integration av invandrare på arbetsmarknaden samt hur bemanningsföretagen kan bidra till att få ner arbetslösheten.

I anslutning till detta inbjuds till en pressträff. Medverkande: Holger Eriksson, HTF, Manpower ABs vd Lars Forseth och Mats Ekenstam, Manpower i Växjö Tid: torsdag 24 november klockan 11.00 Plats: Manpower, Storgatan 20 i Växjö Kontaktperson presskonferensen: Carina Fors, 070-511 23 89. Senare på dagen… Klockan 13.00 besöker Holger Eriksson HTF-klubben på DHL Frontline, Arabygatan 80 i Växjö. På kvällen bjuder förbundet medlemmarna i Sydöstavdelningen på ”En kväll fylld till bredden” i Kök 11 I 11 (Honnörsgatan 15) klockan 17.00-19.00. Där underhåller Zinat Pirzadeh, ståuppkomiker, författare och återkommande medarbetare i TV och radio. Media är välkomna att delta. För anmälan och information kontakta avdelningschef Tommy Mases, telefon 0470-731314.