• Humana AB/

Inbjudan: Presskonferens den 21 juni kl 15.00 med anledning av Förvaltningsrättens dom rörande Humana Assistans AB

Förvaltningsrätten i Stockholm har meddelat att dom gällande Humana Assistans AB:s tillståndsprövning där IVO är motpart kommer att meddelas den 21 juni 2023, kl 13.00. Med anledning av detta kommer Humana hålla en presskonferens med tillhörande webbsändning den 21 juni 2023 kl 15.00. Journalister är välkomna att delta på plats på Humanas huvudkontor.

En webbsänd telekonferens, där Humanas vd och koncernchef Johanna Rastad kommenterar domslutet från Förvaltningsrätten kommer att hållas den 21 juni 2023 kl 15.00. För att lyssna på konferensen, använd följande länk: Lyssna på webbsändning

För att kunna ställa frågor krävs registrering, vänligen registrera dig på följande länk: Registrering för deltagande. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

Journalister som önskar delta på plats på Humanas huvudkontor, Warfvinges väg 39 i Stockholm, vänligen anmäl ert deltagande via mail till carl-fredrik.johansson@humana.se

Carl Fredrik Johansson
Presschef
076 611 21 11, carl-fredrik.johansson@humana.se