Hybricon beslutar om att tidigarelägga Delårsrapport kvartal 1, 2023

Styrelsen i Hybricon AB ("Hybricon" eller "Bolaget") har idag beslutat att tidigarelägga kvartalsrapporten för kvartal 1, 2023, till 12/4.

Bolagsledningen kommer anstränga sig extra för att ta fram kvartalsresultat med anledning av den pågående företrädesemissionen.

Syftet är att alla nuvarande och potentiella nya aktieägare skall få ett så uppdaterat beslutsunderlag som möjligt innan teckningstiden gått ut.

Det gamla rapportdatumet 2023-05-09 flyttas till 2023-04-12.

Verkställande direktör,  Tel: 072-733 22 09,  E-post: marten.fuchs@hybricon.se
Sebastian Bauer
CFO, Tel: 070-256 35 24, E-post: sebastian.bauer@hybricon.se

Hybricons affärsidé är att leverera tjänster och produkter med tillhörande service, rådgivning och strategisk expertis inom elektrifiering. Bolaget skall med tekniskt kunnande, lyhördhet för marknaden och gedigen erfarenhet leverera hållbara och kostnadseffektiva lösningar över tid med omsorg om miljön. Ambitionen med varumärket är att signalera hållbarhet och omsorg om miljön i kombination med tekniskt kunnande. Hybricons aktie är noterad på Spotlight Stock Market med kortnamnet HYCO. Vänligen se även www.hybricon.se.