Icore Solutions och Syync ingår strategiskt partnerskap i Benelux

Report this content

Icore Solutions och Syync ingår strategiskt partnerskap för integrationstjänster i Benelux-regionen. Partnerskapet kommer att förändra hur företag hanterar sina integrationer, specifikt gällande ERP-systemet Infor M3, och förväntas leverera smidigare integrationslösningar.

– Syync har en gedigen kunskap om Infor M3 affärssystem och genom samarbetet kan företag som använder M3 nu dra nytta av smidigare integrationer med hjälp av Icores integrationsplattform, säger Mikael Boquist, vd för Icore Solutions.

Mikael Boquist, vd Icore Solutions.

Oavsett om det gäller integration med e-handelsplattformar, verktyg för leveranskedjehantering, CRM-system eller EDI, kommer Syync och Icore att erbjuda standardiserade och skräddarsydda lösningar som förbättrar hantering av data, minskar manuellt arbete och underlättar beslutsfattande.

– Vi är mycket glada över partnerskapet med Syync. Genom att integrera Infor M3 affärssystem med andra system på ett smidigt och effektivt sätt, kommer företag att effektivisera sin verksamhet, säger Mikael Boquist, vd på Icore Solutions.

Icores integrationsplattform, iCore Cloud Integration, Platform as a Service (iPaaS), är en molnbaserad plattform som förenar olika mjukvaruapplikationer, datakällor och enheter i en sammanhållen miljö. All data är alltid uppdaterad och finns tillgänglig överallt där den behövs, vilket möjliggör smidig integration och datadelning mellan olika system samt ökar effektiviteten och datasäkerheten.

– Vårt samarbete kommer att göra det enklare för företag att dra full nytta av sin investering i Infor M3, säger Mikael Boquist.

För mer information, kontakta:
Mikael Boquist, vd iCore, 0709-17 98 00 mikael.boquist@icore.se

Läs mer om iCore Cloud Integration, Platform as a Service (iPaaS)

iCore Solutions erbjuder systemintegrationslösningar för att automatisera och digitalisera affärsprocesser till företag av alla storlekar i fler än 30 länder. Bolaget är baserat i Sverige och har 50 anställda. iCore Solutions grundades 2000 och har kontor i Stockholm, Göteborg (huvudkontor) och London. icoresolutions.com/

Taggar:

Snabbfakta

Icore Solutions och Syync ingår strategiskt partnerskap för integrationstjänster i Benelux-regionen.  Partnerskapet kommer att förändra hur företag hanterar sina integrationer, specifikt gällande ERP-systemet Infor M3, och förväntas leverera smidigare integrationslösningar.

Citat

Syync har en gedigen kunskap om InforM3 affärssystem och genom samarbetet kan företag som använder M3, nu dra nytta av smidigare integrationer med hjälp av Icores integrationsplattform.
Mikael Boquist, vd Icore Solutions