ISBIT GAMES presenterar förhandstitt på nya mobilspelet ”Zlatan Legends”

Report this content

I dag presenterar ISBIT GAMES en exklusiv förhandstitt på ”Zlatan Legends” – ett actionladdat, rymdbaserat mobilspel i högt tempo.

Utvecklingen av ”Zlatan Legends” har pågått under två års tid och spelet kommer att finnas tillgängligt i App Store för nedladdning från och med torsdag den 17 augusti 2017. Längre fram kommer spelet även att kunna laddas ned från Google Play.

Intellecta AB äger 38,1 procent av aktierna i ISBIT GAMES AB och innehavet kategoriseras som ett intressebolag.

Länk till förhandstitten:

För ytterligare information vänligen besök ISBIT GAMES egna nyhetsrum, www.isbitgames.com eller kontakta:

Markus Koos, grundare och VD ISBIT GAMES, 070-581 5710,

markus.koos@isbitgames.com

Yann Blandy, Vd och koncernchef Intellecta AB, 0707-16 17 31, yann.blandy@intellecta.com

Erik Kronqvist, IR-ansvarig Intellecta AB, 0706-97 22 22, erik.kronqvist@intellecta.se

Om ISBIT GAMES AB:

ISBIT GAMES är en grupp av riktiga spelentusiaster med lång erfarenhet från såväl spelindustrin som digital kommunikation. Blandningen av de kompetenserna har skapat ett unikt team med ambitionen att ge ett nytt perspektiv på spelutveckling.

Om Intellecta AB:

Intellecta-koncernen omfattar de ledande konsultbolagen Bysted AB, FFW Group, Hilanders Advertising AB, Intellecta Corporate AB, ISBIT GAMES AB, River Cresco AB, Tomorrow (Shanghai) Ltd, Unreel AB och Wow Events AB. Koncernen har cirka 570 medarbetare och bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Nederländerna, Frankrike, Storbritannien, Tyskland, Österrike, Bulgarien, Moldavien, Ukraina, USA, Brasilien, Vietnam, Australien och Kina.