Följ Black Week i realtid 🔥📈📦

Black Week är här! För att ge alla ehandelsnördar och logistikfreaks något att lugna nerverna med visar leveransplattformen Ingrid alla sina avslut på en karta i realtid.

DHL, PostNord, Budbee, Instabox, Bring, Early Bird med flera är representerade på kartan. När någon konsument väljer leverans via Ingrids plattform, så dyker respektive fraktbolags logga upp på kartan. (Av integritetsskäl har koordinaterna har flyttats lite och det går inte att zooma in så mycket heller). Sidan visar också det totala antalet ordrar som Ingrid haft, samt antalet ordrar per sekund just nu.

"Det är förvånansvärt rogivande att sitta och vila ögonen på. Ett sätt att koppla av lite mitt i Black Week-hetsen. Men det kommer att bubbla ordentligt i slutet av veckan, vi räknar med 10 order per sekund i på fredag kväll." säger Anders Ekman, COO på Ingrid.

*Ingrid är ett bolag som förbättrar vi leveransupplevelsen för dem som handlar på nätet. Genom att koppla samman e-handlare med fraktbolag kan Ingrid erbjuda konsumenter det leveransalternativ som passar kunden bäst. Flera av Sveriges största e-handlare använder Ingrid idag och totalt har över 80 millioner leveranser förmedlats via Ingrids checkout.

Ingrid grundades 2015 med en vision om att skapa leveransupplevelser som passar mÀnniskors liv. Genom att kundanpassa leveranser och returer skapar Ingrid en bÀttre helhetsupplevelse för kunden och dÀrmed större effektivitet för bÄde e-handlare och transportör.