Instalcobolag tecknar nytt ramavtal med JM

Instalcos bolag PoB:s Elektriska och El-Pågarna har gemensamt tecknat ett nytt treårigt ramavtal med JM gällande elinstallationer vid kommande bostadsbyggen.

JM bygger vidare på samarbetet med PoB:s Elektriska och det nya ramavtalet ger JM möjlighet att avropa elentreprenader löpande under den kommande avtalsperioden. Det uppskattade värdet för den totala volymen är cirka 350 miljoner.

– Vi är glada och stolta över att ha fått förnyat förtroende från JM. Detta är ett bevis för oss att vi under många år har lyckats leverera enligt JM:s högt ställda förväntningar, säger Anders Eriksson, vd på PoB:s Elektriska.

PoB:s Elektriska har sedan i slutet av 80-talet ett nära samarbete med JM som leverantör av elinstallationer vid nyproduktion av bostäder.

Anders Eriksson, vd PoB:s Elektriska
018-470 20 03, anders.eriksson@pobel.se

Fredrik Trahn, Kommunikations- och IR-ansvarig
070-913 67 96, fredrik.trahn@instalco.se