Invest Talks med Dagens Industri. 31 börs-vd:intervjuer publicerade i Nordens största affärstidning med 328 000* läsare

Ta del av intervjuerna och få en inblick i innovationskraften i bl.a  Health Care-sektorn och uppslag för investeringar!

Urval av intervjuer:

• Adam Kostyal Head of European Listings vid Nasdaq lyfter fram Health Care sektorn & SPAC fenomenet, intervjun finner ni > här

• "Börsaktuella Pila Pharma har en läkemedelskandidat som kan ändra förutsättningarna för miljontals individer med typ 2 diabetes"  Intervjun med Dorte X. Gram CEO Pila Pharma finner ni > här.

• ”ISR har utvecklat en portfölj av immunstimulerande läkemedelskandidater med fokus på HIV, Covid-19, Hepatit B och cancer” Intervjun med Ola Winqvist M.D., Ph.D. CEO, ISR AB finner ni > här.

• ”Ortoma står inför kommersialisering av sitt banbrytande AI-baserade kirurgiska system” Intervjun med Linus Byström, VD Ortoma finnner ni > här.

• ”Coala Life förebygger hjärtsjukdom och vill koppla upp alla världens hjärtan” Intervjun med Dan Pitulia, VD Coala Life finner ni > här.

Tidningsversionen publicerades 17.e Mars finner ni här: https://lnkd.in/ehcrcPc
Tack till alla som gjorde detta projekt möjligt & god läslust önskar teamet bakom Invest Talks.

Produktion: Invest Talks Studio investtalks.se
Skribent: Eva Rydinger & Annika Wihlborg
Filmproducent: Carl Philip Adolfsson

Projektledare: Andreas Hörlin