Pressmeddelande: ”Så här blir du miljonär” nu på YouTube

2013-01-28

Per H Börjesson, VD på Investment AB Spiltan, kom för ca fyra år sedan ut med boken ”Så här kan alla svenskar bli miljonärer”. Boken som blev en succé, och även getts ut via Månpocket, har snart sålts i 100.000 exemplar. Per H Börjesson beskriver i boken enkla principer för hur man kan förbättra sin ekonomi och så småningom kanske t o m bli miljonär.

Nu kan du gå in på YouTube och lyssna till författaren när han på ett enkelt sätt sammanfattar dessa principer och ger tips och råd om hur man bygger upp ett långsiktigt sparande. Du får bl a veta vad ränta-på-räntaeffekten innebär, om man ska spara i aktier eller fonder, vad skillnaden är på en aktivt förvaltad aktiefond och en indexfond, mm.
Sök på: ”Så här kan alla svenskar bli miljonärer” eller Per H Börjesson. Du hittar också filmerna på www.sparklubben.se

Per H Börjesson, VD
Investment AB Spiltan
Grevgatan 39