Pressmeddelande: Kursrekord för Investment AB Spiltan - 3 150 kr/aktie

Stockholm 2016-02-18

Spiltans kurs vid februarihandeln sattes idag till 3 150 kr/aktie. Substansvärdet per den 12 februari beräknades till ett intervall om 2 174 - 3 228 kr/aktie. Vid förra handelstillfället i januari sattes kursen till 2 900 kr/aktie. Substansvärdet var då 2 183- 3 237 kr/aktie (efter att kursen satts i januari har det även skett handel till kursen 2 950 kr/aktie). Läs om Spiltans investeringar och se hela portföljen på Spiltans hemsida www.spiltan.se.
Handeln pågår på Alternativa till måndag den 22 februari, kl 16.00. Mer information finns på Alternativas hemsida där man även kan följa handeln - www.alternativa.se.

Per H Börjesson, VD
Investment AB Spiltan
Grevgatan 39
E-post: phb@spiltan.se