Inbjudan till presentation av Inwidos Q2 kvartalsrapport, den 16 juli

Inwido kommer att publicera kvartalsrapport för det andra kvartalet 2021, den 16 juli kl. 07:45.

En telefonkonferens för analytiker, media och investerare hålls samma dag kl. 10:00. Rapporten presenteras då av Henrik Hjalmarsson, VD och koncernchef samt Peter Welin, CFO.

Presentationen kommer att hållas på engelska och kan också följas direkt via webbsändning på; https://www.inwido.com/sv/investerare/finansiella-rapporter-och-presentationer. Här hittar du också presentationsmaterial för mötet innan det börjar. Det kommer också att vara möjligt att ta del av sändningen i efterhand på samma adress.

För deltagande i telefonkonferensen/webbsändningen behövs ingen föranmälan men ring vänligen in fem minuter innan utsatt tid för att möjliggöra för mötet att börja i tid.

Ring in på telefonnummer SE: +46-8-50558354 UK: +44-3333009261 US: +1-6467224904

Välkommen att medverka!

Peter Welin, Finans- och ekonomidirektör och vice VD
Tel. 070-324 3190, peter.welin@inwido.com