Bohemian Modern – en modevisning med INDISKA på

Modevisningen är en försmak av lanseringen ”Ett nytt INDISKA”. Ett helt nytt koncept där INDISKA höjer modegraden och lanserar sin egna stil - Bohemian Modern, med premiär runt om i landet tisdagen den 25 september.

- Centralstationen är en drömlokal för vår modevisning. Förutom att många av våra kunder kan ta del av vår visning, så symboliserar platsen även att vi nu ger oss av på en viktig resa, berättar Johanna Gyllebäck, PR- och Informationsansvarig på INDISKA. En resa med målet att göra INDISKA bäst på det som de gillar mest, ett vackert, inspirerande mode med impulser från indisk kultur och klädstil!

JCDecaux är ett fullserviceföretag inom Out Of Home Media. Vi erbjuder de bästa platserna i de största städerna!

Jernhusen äger, förvaltar och utvecklar ett fastighetsbestånd som består av stationer, kontor och verkstäder längs den svenska järnvägen.

Vill du veta mer om INDISKA, kontakta: Johanna Gyllebäck, PR- och Informationsansvarig, 08-675 45 00, johanna.gylleback@indiska.se.

För övrig information kontakta Björn Olsén, JCDecaux Sverige AB, 08-474 83 22, 070-598 02 77, bjorn.olsen@jcdecaux.se, eller Nina Kiander, Jernhusen AB, 08-410 626 63, 0734-39 26 63, nina.kiander@jernhusen.se.