JobMatch Talent-testet kan nu tas på ytterligare 15 språk

Den internationella efterfrågan på JobMatch Talents kvalitetscertifierade arbetspsykologiska tester fortsätter att öka. Bara sedan september 2020 har JobMatch Talent-testet kommit ut på ytterligare 15 språk, alltså mer än ett nytt språk varje månad det senaste året. Personlighetstestet finns nu på totalt 31 olika språk.

– Många av våra kunder arbetar internationellt och efterfrågar JobMatch Talent på olika språk. Nu kan vi tillmötesgå ännu fler kunders behov och erbjuda testet på det egna språket, säger Klaus Olsen, vd JobMatch Sweden.

JobMatch Talent går nu att genomföra på följande 31 språk: arabiska, danska, engelska, estniska, finska, franska, grekiska, hindi, indonesiska, italienska, japanska, kinesiska (traditionell och förenklad), koreanska, kroatiska, marathi, nederländska, norska, polska, portugisiska, ryska, spanska, svenska, tamil, thai, tjeckiska, turkiska, tyska, ukrainska, ungerska samt vietnamesiska.

Intresserad av JobMatch Talent? Testa gratis här

JobMatch Sweden hjälper företag att lära känna sina medarbetare med hjälp av det arbetspsykologiska testet JobMatch Talent. Resultaten används för att rekrytera eller utveckla medarbetare. Testet lanserades år 2000, görs av 10 000 personer varje år och är certifierat av DNV enligt EFPA. JobMatch Talent ägs och marknadsförs av JobMatch Sweden AB, huvudkontoret ligger i Göteborg. https://www.jobmatchtalent.com/sv

Snabbfakta

Många av våra kunder arbetar internationellt och efterfrågar JobMatch Talent på olika språk. Nu kan vi tillmötesgå ännu fler kunders behov och erbjuda testet på det egna språket.
Klaus Olsen, vd JobMatch Sweden.