Ladda ner Julas nya app med massa nya funktioner!

Nu kan du som JulaSmart-medlem handla direkt i appen. Planera dina inköp i god tid innan och samla produkterna i inköpslistor. Bläddra bland produkter i vårt breda sortiment och hitta dina favoriter. Du kan enkelt och smidigt skanna streckkoder i varuhuset och få information om varan finns i lager samt vilken hyllplats. Enkelt och smidigt!

Passa på att bli JulaClub-medlem direkt i appen och ta del av alla unika medlemserbjudanden. Då har du alltid den senaste uppdateringen av ditt Jula-konto direkt i din mobil, där du kan se allt från bonuspoäng till bonuscheckar.

Du hittar Jula-appen i AppStore och på Google Play

Följ oss på Facebook, Jula Sverige och på Instagram @julasverige, så ser du till att du inte missar någon viktig information!

Joachim Frykberg, VD Jula AB, 46 701-90 29 30, joachim.frykberg@jula.se

Magnus Ljung, Information Manager, 46 703-80 95 70, magnus.ljung@jula.se

Jula grundades 1979 som ett familjeföretag. Karl-Johan Blank, Julas ägare, har varit med från starten och byggt upp företaget. Julas huvudkontor och centrallager finns i Skara, Sverige.

Jula erbjuder händiga människor ett brett och noga utvalt sortiment av produkter för hemmet, trädgården och fritiden till låga priser. Jula har cirka 3000 anställda, samt i och med nyöppningarna totalt 99 varuhus, 53 i Sverige, 34 i Norge och 12 i Polen. 2017 omsatte Julakoncernen drygt 6,5 miljarder SEK.

Besök gärna www.jula.se för mer information.