JulaClub vinnare för andra året i rad

För andra året i rad har JulaClub utsetts till Årets kundklubb på Facebook.

– Vi är naturligtvis jätteglada och tacksamma över att ha vunnit denna titel för andra året i rad. Vi har jobbat strategiskt för att bygga upp en fungerande kundklubb och det är extra roligt att våra kunder också uppskattar vårt arbete, säger, Sara Hällgren, Chef JulaClub.

Det som åter gjort JulaClub till vinnare på Facebook är en kombination av god service och bra erbjudanden.

Här är ett par av de inskickade bidragen i tävlingen:

”Personalen på denna klubb är den trevligaste o positivaste jag nånsin stött på. De har ett stort utbud av prylar till bra priser o jag får poäng på allt. Vad mer skulle jag kunna begära”.

”Som medlem känner man sig hemma. Spännande JulaClub-erbjudanden, bonuscheckar och mycket mer. Det är en glädje att gå in genom dörrarna och se utbudet och träffa den trevliga personalen. Tack för att ni finns. En mycket glad kund som snart kommer åter”.

Tävlingen Årets kundklubb arrangeras av Svensk Handel och Dagens Handel (https://www.facebook.com/Kundklubbar).

Syftet är att uppmuntra till nytänkande och kvalitet inom handeln, att öka fokus på handelsföretagen och deras leverantörer samt lyfta fram handeln som en framtidsbransch.

– Under året har vi jobbat med att öka de digitalia utskicken och skapa bättre erbjudanden och mervärden för våra bästa kunder. En undersökning visar också att det är inte bara är erbjudandena som lockar att vara med  i JulaClub. Våra medlemmar går med för att de gillar Jula, vilket är ett gott betyg. Så stort tack till alla våra kunder som röstat. Även ett stort tack till hela organisationen som med stort engagemang och delaktighet bidragit till denna utmärkelse, säger Sara Hällgren.

Övriga frågor besvaras av:
Joachim Frykberg, VD Jula AB, 46 701-90 29 30, joachim.frykberg@jula.se
Niklas Lindström, Marknadschef Jula AB, 46 738-09 10 08, niklas.lindstrom@jula.se
Sara Hällgren, Chef JulaClub, +46 511-246 73, sara.hallgren@jula.se

Jula AB är ett familjeägt företag med huvudkontor och centrallager i Skara. Jula erbjuder kreativa hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser via varuhus. Jula har cirka 2 000 anställda och totalt 61 varuhus, 36 i Sverige, 17 i Norge och 8 i Polen. 2012 omsatte Julakoncernen knappt 4,2 miljarder SEK.

Besök gärna www.jula.com för mer information.

Den nya katalogen finns att hämta i närmsta Julavaruhus.

Citat

Sara Hällgren, Chef JulaClub