KlaraBo hyr ut 400 kvm kontorslokaler till Isolerab i Borlänge

KlaraBo har tecknat ett tvåårigt hyresavtal omfattande 400 kvm kontorslokaler till Isolerab på Sveagatan i Borlänge. Det årliga hyresvärdet uppgår till 0,5 Mkr och avtalet löper från den 1 november 2023.

Pressmeddelande     Malmö den 5 juli 2023

"Det är glädjande att vi kan erbjuda Isolerab moderna och ändamålsenliga lokaler i centrala Borlänge. Det är en fantastisk lokal, i den i folkmun kallade Palladium, där det fram till mitten på 80-talet bedrevs biografverksamhet”, säger Malin Söderlund, områdeschef Mitt på KlaraBo.

Lokalen har tidigare förhyrts av Borlänge kommuns kultur och fritidsförvaltning.

Malin Söderlund, områdeschef Mitt på KlaraBo
malin.soderlund@klarabo.se