Klaria byter Certified Adviser till FNCA

Klaria Pharma Holding AB, som är noterat på First North, har ingått avtal med FNCA Sweden AB för tjänsten som Certified Adviser. Avtalet gäller från och med 3 april 2017 och fram till dess har Remium Nordic fortsatt ansvar som Certified Adviser för Klaria.

För mer information, besök Klaria Pharma Holding ABs webbplats klaria.com eller kontakta:

Denna information är sådan information som Klaria Pharma Holding AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 30 mars 2017 kl. 08:30 CET.

Klarias affärsidé är att utveckla och kommersialisera innovativa produkter med tydliga konkurrensfördelar inom terapiområdena migrän- och cancerrelaterad smärta. Klarias koncept baseras på en patenterad drug delivery-film, vilken kombineras med kliniskt testade och väl beprövade aktiva läkemedelssubstanser. Aktiens kortnamn är KLAR. Remium Nordic är Certified Advisor för Klaria Pharma Holding AB. På klaria.com finns möjlighet att ladda ner komplett bolagsbeskrivning.

Taggar: