Kooperativet Olja bjuder in till Minimässa

Pressinbjudan

Torsdagen den 12 oktober arrangerar Kooperativet Olja en Minimässa på Slottsgatan 14 i Jönköping. Media är hjärtligt välkomna att närvara mellan klockan 10.00 och 16.00.

För första gången någonsin anordnar Kooperativet Olja en mässa med produkter och tjänster för funktionshindrade. Under dagen föreläser även författaren Marie Hav Lundkvist på temat ”Hopp och optimism – en källa till livskraft”.

Marie har en gedigen erfarenhet från näringslivet som managementkonsult och genom flera ledande poster i storbolag. För sju år sedan drabbades hon av en sjukdom som gjorde att muskler och vitala funktioner slutade fungera. Nu föreläser hon om sina upplevelser från tiden som aktiv företagskvinna till dagens situation med många funktionsnedsättningar.

När: Torsdagen den 12 oktober.
Plats: Slottsgatan 14, Jönköping.
Tid: 10.00–16.00. Marie Hav Lundkvist föreläser klockan 11.00 och 14.00.

För mer information, kontakta:

Ulrika Karlborg, vd
036-38 70 95.
ulrika.karlborg@kooperativet-olja.se

Om Kooperativet OLJA

Kooperativet OLJA, "Oberoende Liv i Jönköping Assistans", ägs av cirka 110 assistansberättigade medlemmar. Med nästan 900 anställda är vi en av Jönköpings större arbetsgivare. Våra uppdragsgivare finns framför allt i Jönköpings län.

Vi arbetar i enlighet med vår vision ”För ett oberoende liv genom personlig assistans”. Vår verksamhet vilar på en värdegrund där vi värnar om assistansreformen, verkar utan vinstintresse, levererar assistans av hög kvalitet och bygger långsiktiga relationer.

Taggar: