Peter Lindström och Toma Jensen nya medlemmar i KPMGs styrelse

Under KPMG:s årsmöte den 30 november valdes Peter Lindström, partner inom Advisory och Toma Jensen, partner inom Audit för KPMGs verksamhet i Litauern, till nya medlemmar i KPMGs styrelse.

Peter Lindström och Toma Jensen är nya styrelsemedlemmar på KPMG.

- Jag välkomnar Peter och Toma som nya medlemmar i KPMGs styrelse. Peters gedigna erfarenhet från framför allt den industriella sektorn blir ett välkommet tillskott. Toma, som har lång erfarenhet från revisionssidan stärker upp från vår verksamhet i Litauen, kommenterar Björn Dahl, styrelseordförande och senior partner på KPMG.

KPMGs styrelse består sedan den 30 november 2023 av:
- Björn Dahl, styrelseordförande och senior partner
- Helena Arvidsson-Älgne, ledamot. Omval.
- Maria Andersson, ledamot. Omval.
- Henrik Lind, ledamot. Omval.
- Joakim Thilstedt, ledamot. Omval
- Peter Lindström, ledamot. Nyval
- Toma Jensen, ledamot. Nyval

Fredrik Waern och Nigel Rouse lämnar KPMGs styrelse.

Johanna Westin
Head of Press and External Communications