Byggstart för projekt 103 den 23 augusti

Den 23 augusti kl.11 inviger Ola Serneke, VD för Serneke och Anders Torslid, VD för Kraftstaden Fastigheter, starten av bygget för projekt 103. Serneke vann anbudet om att bli totalentreprenören för att bygga framtidens kontor i 7 plan och denna dag är ni välkomna att lyssna på när Ola och Anders berättar om detta spännande projekt.

Kontorsfastigheten går under projektnamnet Innovatum Byggnad 103 och kommer att bestå av 7 våningar, där våning 2 - 7 utgörs av kontorsverksamhet och bottenplanen kommer att fyllas med butiker och restauranger. Byggnaden kommer uppföras enligt certifiering Miljöbyggnad Silver där det bland annat kommer installeras solpaneler på taket.

• Behovet av den nya kontorsbyggnaden på Innovatum är tydligt, samtidigt planeras 100-talet nya lägenheter precis intill som också stärker områdets attraktionskraft, säger Andreas Danielsson, projektledare Kraftstaden Fastigheter.

Den 23 augusti kl.11 invigningstalar Ola Serneke, VD Serneke och Anders Torslid, VD Kraftstaden Fastigheter, på Innovatumområdet.

Välkomna!

För ytterligare information v.v kontakta:

Andreas Danielsson, projektledare, Kraftstaden Fastigheter
Tel. 0706 - 02 08 59