Pressinbjudan: Invigning av Landshypotek Banks nya kontor i Uppsala med generationsskifteskväll

Landshypotek Bank utvecklas och växer. Kontoret i Uppsala har flyttats och öppnat upp i större och mer moderna lokaler för att bättre kunna möta kunderna inom området. De nya lokalerna invigs nu den 7 maj. I samband med invigningen hålls även en informationskväll om praktiskt generationsskifte tillsammans med Areal.

Invigningen inleds av Landshypotek Banks distriktschef Markus Forsbäck. Därefter håller Simon Hård och Marcus Hallenberg från fastighetsförmedlaren Areal ett föredrag på temat ”praktiskt generationsskifte”. Sedan blir det mingel med lättare förtäring i de nya lokalerna.

Välkommen den 7 maj med start kl. 17 hos Landshypotek Bank på Bolandsgatan 15 G, Uppsala.

17.00 Kaffe och smörgås
17.15 Landshypotek Banks distriktschef för Mälardalen Markus Forsbäck hälsar välkommen. Sedan följer ett föredrag om praktiskt generationsskifte av Simon Hård och Marcus Hallenberg från Areal
18.30-20.00 Mingel med lättare förtäring och dryck

För mer information, kontaka Tomas Uddin, kommunikationschef på Landshypotek Bank, 070 299 24 08

Landshypotek Bank är en äkta landsbygdsbank. Allt vi gör går tillbaka till landsbygden. Grundidén är densamma som när vi startade 1836. Att hjälpa driftiga jord- och skogsbruksfamiljer med finansieringen så att de kan förverkliga sina drömmar – över generationer.