Vi svarar på frågor om vårbudgeten

I vårproposition har en rad utgiftsökningar redan aviserats av partierna. I morgon får vi reda på vilket beslut man har fattat och vilka förslag som kommer att läggas för att finansiera satsningarna.

Länsförsäkringars chefekonom och privatekonom Alexandra Stråberg och Emma Persson finns tillgänglig att svara på frågor från media i samband med beskedet i morgon klockan 8.00.

Alexandra Stråberg, chefekonom på Länsförsäkringar. Tel. 070 – 345 61 35
Emma Persson, privatekonom på Länsförsäkringar. Tel. 076 -109 27 30
Länsförsäkringars pressjour. Tel. 08-588 418 50

Pressrum med bilder, filmer och logotyper samt kontaktpersoner: https://www.lansforsakringar.se/om-oss/press-media/

Länsförsäkringar på Twitter: www.twitter.com/forsakringar

Länsförsäkringsgruppen består av 23 lokala och kundägda länsförsäkringsbolag och det gemensamt ägda Länsförsäkringar AB. Genom sitt lokala länsförsäkringsbolag får kunderna ett helhetserbjudande inom bank, försäkring och pension. Genom Agria Djurförsäkring erbjuder vi djur- och grödaförsäkring, genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling helhetslösningar för en trygg bostadsaffär och genom Wasa Kredit finansieringstjänster som leasing, avbetalning och lån.