Alliansmöte Maramö 25-26 februari 2013

Den 25-26 februari kommer Alliansens partiledare - Fredrik Reinfeldt, Jan Björklund, Annie Lööf och Göran Hägglund - att träffas i Maramö. Mötet markerar starten på det gemensamma arbetet för att 2014 åter möta väljarna tillsammans med en tydlig framtidsagenda och förslag på hur Sverige kan bli ännu bättre.

PROGRAM:

Måndag 25 februari

12:00                   Partiledarna anländer Maramö - Fototillfälle

12:15                   Samtal inleds

Tisdag 26 februari

09:00                   Samtal inleds

11:00                   Pressträff med partiledarna
                            Möjlighet till enskilda intervjuer

Praktisk information

Hitta till Maramö
Från Stockholm kan man åka tåg till Värnamo och därifrån bil till Maramö, som ligger 7 kilometer utanför Värnamo. Närmaste flygplatser är Jönköping eller Växjö.

Anmälan
För att närvara vid pressträff i Maramö krävs ackreditering. Anmäl er med namn och media till e-postadressen maramo@alliansen.se.

Ackrediterade journalister får ytterligare information via e-post och på plats i presscentret på måndag förmiddag.

Moderaterna                      Folkpartiet                          Centerpartiet                      Kristdemokraterna
Markus Friberg                  Anders Andrén                    Anna-Karin Nyman            Johan Ingerö
070-261 30 84                  076-133 99 40                    070-206 75 62                  0725-23 02 64

Anna Lööf                         Natalia Rylander                  Jonas Nyström                    Johanna Jämstorp