Inbjudan till webcast för presentation av Lime Technologies delårsrapport för januari-juni 2019

Lime Technologies delårsrapport för januari-juni 2019 publiceras fredagen den 19 juli 2019, kl 08:00.

Samma dag kl 10:30 hälsas analytiker, investerare, media och övriga intresserade välkomna att delta i en webcast där Limes VD och koncernchef, Erik Syrén, och CFO, Magnus Hansson, kommenterar den publicerade rapporten och svarar på frågor. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på Limes hemsida.

För deltagande vid presentationstillfället

För att delta i webcasten klicka här

Johan Holmqvist, Head of Investor Relations /+46 708-37 66 77 / johan.holmqvist@lime.tech

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 juli 2019 klockan 11:00 CEST.

Lime hjälper företag från hela Norden att bli bättre på kundvård. Bolaget utvecklar och säljer digitala produkter för ”Customer Relationship Management” - utveckling och hantering av kundrelationer. Lime grundades 1990, har 230 anställda och omsätter en kvarts miljard. Företaget har kontor i Lund, Stockholm, Göteborg, Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. Bland kunderna finns allt från små enmansföretag till stora organisationer.

www.lime-technologies.se

Om oss

På Lime älskar vi CRM! Ända sedan början av 1990-talet har vi hjälpt företag att nå bättre resultat genom användarvänliga CRM-system. Idag är vi över 200 medarbetare och är en av de största CRM-leverantörerna i Norden. Vi är riktiga CRM-experter och har kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Under åren har vi hunnit leverera CRM-lösningar till över 6 000 företag. Vi gör allt själva - utveckling, sälj, implementation och support – för systemen Lime CRM och Lime Go. Med våra system och vårt engagemang hjälper vi ditt företag att bli kundmagnet!