Magnolia Bostad inbjuder 22 oktober till telefonkonferens vid offentliggörande av delårsrapport för tredje kvartalet 2020

Magnolia Bostad offentliggör den 22 oktober cirka kl. 08.00 sin rapport för de första nio månaderna 2020 och inbjuder med anledning av detta till en telefonkonferens kl. 11.15 samma dag.

Telefonkonferens
Investerare, analytiker, aktieägare och media bjuds in till en telefonkonferens:
Datum: 22 oktober 2020
Tid: 11.15

Fredrik Lidjan, verkställande direktör och Fredrik Westin, CFO kommer att kommentera resultatet, efter detta kommer det att finnas tid för frågor. Telefonkonferensen kommer att hållas på svenska. För att delta i telefonkonferensen och ställa frågor, vänligen ring in på något av följande telefonnummer:
Sverige: 08 566 427 06

UK: +44 333 300 92 61

Det går även att lyssna av telefonkonferensen på http://ir.magnoliabostad.se/
eller https://financialhearings.com/event/12966

Presentationsmaterial på svenska och engelska kommer att kunna laddas ned från hemsidan senast en timme innan telefonkonferensens början.

Media, för att boka tid för intervju kontakta:
Marita Björk, IR- och pressansvarig finansiell media
072 720 00 06, marita.bjork@magnoliabostad.se

Mikaela Senator, IR-ansvarig
70 775 57 57, mikaela.senator@magnoliabostad.se

Magnolia Bostad AB (publ), org.nr 556797–7078, är en ledande samhällsutvecklare som utvecklar nya boenden, såväl hyresrätter som bostadsrätter, samhällsfastigheter och hotell i attraktiva lägen i Sveriges tillväxtorter och storstäder. Vårt arbete styrs av en helhetssyn där verksamheten bedrivs på ett sätt som främjar en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Magnolia Bostads aktier (MAG) är noterade på Nasdaq Stockholm. Mer information på www.magnoliabostad.se