Magnolia Bostad inbjuder till telefonkonferens 24 oktober vid offentliggörande av Q3 2018

Magnolia Bostad offentliggör sin niomånadersrapport (jan-sep) 2018 den 24 oktober cirka kl. 07.30 CEST och inbjuder med anledning av detta till en telefonkonferens kl. 11.00 CEST samma dag.

Telefonkonferens klockan 11.00 CEST den 24 oktober

Investerare, analytiker, aktieägare och media bjuds in till en telefonkonferens kl. 11.00 CEST den 24 oktober. Fredrik Lidjan, verkställande direktör och Fredrik Westin CFO kommer att kommentera resultatet, efter detta kommer det att finnas tid för frågor. Telefonkonferensen kommer att hållas på svenska.

För att delta i telefonkonferensen och ställa frågor, vänligen ring in på något av följande telefonnummer:
Sverige: 08 566 426 62
UK: +44 203 008 98 08

Det går även att lyssna av telefonkonferensen på http://ir.magnoliabostad.se/.
Presentationsmaterial på svenska och engelska kommer att kunna laddas ned från hemsidan senast en timme innan telefonkonferensens början.

Media: För att boka intervju med Fredrik Lidjan, verkställande direktör eller Fredrik Westin, CFO kontakta Marita Björk på tel. 072 720 00 06 eller via e-post: marita.bjork@magnoliabostad.se

Marita Björk, IR-ansvarig
072 720 00 06, marita.bjork@magnoliabostad.se

Magnolia Bostad AB org.nr 556797-7078 utvecklar nya boenden, såväl hyresrätter som bostadsrätter, vårdboenden, hotell och studentboenden i attraktiva lägen i Sveriges tillväxtorter och storstäder. Vårt arbete styrs av en helhetssyn där verksamheten bedrivs på ett sätt som främjar en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Magnolia Bostads aktier (MAG) är noterade på Nasdaq Stockholm. Mer information på www.magnoliabostad.se