Magnolia Bostad publicerar Årsredovisning för 2016

Magnolia Bostads Årsredovisning för 2016 på svenska finns nu tillgänglig på bolagets webbplats, www.magnoliabostad.se.

Den engelska Årsredovisningen för 2016 beräknas publiceras på  Magnolia Bostads webbplats i mitten av april 2017.

Tryckt årsredovisning på svenska kommer att finnas tillgänglig för beställning i mitten av april 2017 via e-post info@magnoliabostad.se eller på telefon 08 – 470 50 80.

Fredrik Lidjan, verkställande direktör
070-223 43 47, fredrik.lidjan@magnoliabostad.se

Fredrik Westin, CFO
070-943 73 31, fredrik.westin@magnoliabostad.se

Informationen i detta pressmeddelande är sådan information som Magnolia Bostad är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 30 mars 2017 kl. 07.45.

Magnolia Bostad utvecklar effektiva, attraktiva och funktionella nya boenden, såväl hyresrätter som bostadsrätter och hotell, i attraktiva lägen i Sveriges tillväxtorter. Vårt arbete styrs av en helhetssyn där verksamheten bedrivs på ett sätt som främjar en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Magnolia Bostads aktie (MAG) är noterad på Nasdaq First North. Erik Penser Bank agerar Certified Adviser åt Bolaget. Mer information på www.magnoliabostad.se