Belgien - ny marknad för myFC

Stockholm 15 augusti 2014

myFC startar nytt samarbete med distributör i Belgien.

Tillverkaren av den svenska bränslecellsladdaren myFC PowerTrekk, tecknar distributörsavtal med en belgisk tillverkare och distributör inom Marine Electronics. Därmed utökar myFC sitt återförsäljarnätverk till Belgien.

Den nya distributören verkar inom marin navigation och telekommunikationsutrustning vilket är områden där tillgång på ström för att ladda elektroniska enheter ofta är en utmaning. I och med detta utvidgar myFC sin försäljningsräckvidd till ytterligare ett marknadssegment.

Björn Westerholm, VD

E-mail: bjorn.westerholm@myfc.se
Adress: Saltmätargatan 8A, 113 59 Stockholm

Bilder finns på: http://profolio.se/?c=749&k=ba3dbc7abc