myFC förstärker försäljningsorganisationen och anställer ny försäljningsdirektör

myFC har anställt och utsett Oscar Seth som ny försäljningsdirektör.

Oscar har senast arbetat som försäljningschef på ett Consumer Electronics företag som arbetar med GPS-tracking teknologi, där han har ansvarat för den globala etableringen av produkter. På mindre än ett år lyckades han där skapa distribution och återförsäljare inom såväl Europa, Asien och Nord Amerika.

Oscar har mer än 20 års erfarenhet av försäljning mot Telekom och retail från bolag som Samsung, Panasonic, Siemens och Duracell, där försäljnings- och internationell distributionsstrategi har varit viktiga komponenter för framgång.

”Välden är alltmer föränderlig och mer volatil idag, och det krävs dynamisk kraft för att styra vår affär mot våra långsiktiga mål och samtidigt fokusera på affärer i närtid. Jag tror att Oscars långa erfarenhet från Telekom och Consumer Electronics kommer bli en stor tillgång när vi nu rullar ut vår nya produkt - myFC PowerTrekk 2.0 och nya produkter relaterade till Telekom industrin ”, säger Björn Westerholm, VD för myFC.

Björn Westerholm, VD

E-mail: bjorn.westerholm@myfc.se
Adress: Saltmätargatan 8A, 113 59 Stockholm

Bilder finns på: http://profolio.se/?c=749&k=ba3dbc7abc