Nepa – DI Gasellföretag för femte året i rad!

Nepa har för femte året i rad blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri och tillhör därmed de 0,5 procent av Sveriges aktiebolag som har den snabbaste tillväxten med bibehållen lönsamhet.

Innovativ teknologi samt djupgående industriexpertis kännetecknar Nepa som, för femte året i rad, har utsetts till ett av Sveriges snabbast växande företag. Nyckeln till framgång är kundförståelse som möjliggör research och insikter som är agerbara.

”Vi är otroligt glada och stolta för att vi får den här utmärkelsen ännu ett år. Det här är ytterligare ett bevis på att marknaden uppskattar vårt erbjudande av innovativ och agerbar research och dessutom en fantastiskt rolig bekräftelse för alla anställda på Nepa.”, säger Fredrik Östgren, VD på Nepa.

För mer information, kontakta:

Fredrik Östgren, VD
fredrik.ostgren@nepa.se
www.nepa.se

Nepa är ett IT-drivet researchbolag. Vi använder teknologi och industriexpertis för att utveckla innovativa och effektiva researchlösningar som genererar agerbara insikter.

Genom att kombinera enkätdata med affärs- och beteendedata gör vi våra uppdragsgivare mer kunddrivna. Vi förvandlar kundens röst till ett konkret verktyg för beslutsfattande - ett verktyg som har direkt påverkan på företagets resultat.

Vi kallar det för ActionHub™.

Nepa är ett globalt företag med säte i Stockholm som har pågående projekt i över 50 länder på fyra kontinenter. Kontor i Danmark, Finland, England, Indien, Kina och Singapore säkerställer lokal service för våra kunder.

Vi är otroligt glada och stolta för att vi får den här utmärkelsen ännu ett år. Det här är ytterligare ett bevis på att marknaden uppskattar vårt erbjudande av innovativ och agerbar research och dessutom en fantastiskt rolig bekräftelse för alla anställda på Nepa.
Fredrik Östgren, VD - Nepa