Nepa – DI Gasellföretag för fjärde året i rad!

Nepa har återigen blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri och tillhör därmed de 0,5 procent av Sveriges aktiebolag som har den snabbaste tillväxten.

Innovativ teknologi samt djupgående industriexpertis kännetecknar Nepa som, för fjärde året i rad, har utsetts till ett av Sveriges snabbast växande företag. Nyckeln till framgång är kundförståelse som möjliggör research och insikter som är agerbara. Nepa grundades 2006 och har idag kontor i 7 länder, utspridda i Europa och Asien, och närmare 130 anställda.

Vi är otroligt glada och stolta för att vi får den här utmärkelsen ännu ett år – inte minst med tanke på att Nepa i år har passerat hundra anställda och fortsätter att växa. Det här är ytterligare ett bevis på att marknaden uppskattar vårt erbjudande av innovativ och agerbar research och dessutom en fantastiskt rolig bekräftelse för hela teamet på Nepa”, säger Fredrik Östgren, VD på Nepa.

För mer information vänligen kontakta:

Fredrik Östgren
VD Nepa AB
Fredrik.ostgren@nepa.se

Nepa är ett okonventionellt researchbolag. Teknik och djup industriexpertis möjliggör innovativa och effektiva researchlösningar som är agerbara. Nepa hjälper sina uppdragsgivare att bli kunddrivna genom att kombinera konsumentpaneler med beteende- och affärsdata. Vi förvandlar kundens röst till ett konkret verktyg för att öka intäkterna och tygla kostnaderna.

Nepa är ett globalt företag med säte i Stockholm som har pågående projekt i över 50 länder på fyra kontinenter. Kontor i Danmark, Finland, England, Indien, Kina och Singapore säkerställer lokal service för våra kunder.

Läs mer på www.nepaglobal.com

Om oss

Nepa hjälper företag att bli mer kund­orienterade genom att föra in konsumentens röst i företags affärsutveckling och dagliga beslutsfattande. Vi kombinerar konsumenternas åsikter med faktisk beteendedata för att omvandla traditionella insikter till agerbara och finansiellt kvantifierbara åtgärder. Nepa grundades 2006 och noterades på Nasdaq First North i april 2016. Med huvudkontor i Stockholm och lokal närvaro i Helsingfors, Oslo, Köpenhamn, London, Mumbai, Gurgaon, New York, Miami och Denver, hjälper vi några av världens starkaste varumärken i mer än 50 länder att effektivisera sin marknadsföring och försäljning. Nepa har tilldelats DI Gasells utmärkelse för organiskt snabbväxande företag i 6 av 7 år sedan 2011.

Vi är otroligt glada och stolta för att vi får den här utmärkelsen ännu ett år – inte minst med tanke på att Nepa i år har passerat hundra anställda och fortsätter att växa. Det här är ytterligare ett bevis på att marknaden uppskattar vårt erbjudande av innovativ och agerbar research och dessutom en fantastiskt rolig bekräftelse för hela teamet på Nepa.
Fredrik Östgren, VD på Nepa