Nepas årsredovisning för 2019 tillgänglig på hemsidan

28 april 2020

Nepas årsredovisning för 2019 tillgänglig på hemsidan

STOCKHOLM, Sverige – Nepa, ett ledande analysföretag som erbjuder lösningar för att lyfta varumärke och försäljning genom ökad marknadseffektivitet, har i dag gjort årsredovisningen för 2019 tillgänglig på hemsidan.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
P-O Westerlund, VD

p-o.westerlund@nepa.com

070 – 640 48 24

Denna information är sådan information som Nepa AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 28 april 2020 kl. 11:00 CET.

Med huvudkontor i Stockholm, med kontor i Norge, Finland, Danmark, Storbritannien, USA och Indien, hjälper vi några av världens mest ansedda varumärken i mer än 50 länder att optimera kundupplevelseinvesteringar och få mer effekt på deras marknadsföring och försäljning. Nepa har tilldelats DI:s Gasellpris sex gånger sedan 2011 för sin snabba organiska tillväxt. Bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2016.
Erik Penser Bank (tel: +46 8-463 83 00, e-mail: certifiedadviser@penser.se) är Nepas Certified Adviser.