Tele2 väljer Nepa för kommunikationsuppföljning och utveckling

Att navigera dagens komplexa reklamvärld är en utmaning. Kontextuell relevans, tydligt budskap och rätt kanal för att nå målgruppen är alla nödvändiga för framgång. Tele2 värdesätter nyttan av kommunikationsuppföljning och utveckling och valde nyligen Nepa som leverantör i ett projekt.

”Vi är väldigt nöjda med resultatet av detta samarbete. Vi valde Nepa eftersom de är ett innovativt researchföretag med väldigt stor kunskap inom telekomindustrin. De erbjuder en mycket hög servicegrad och gör allt som krävs för att leverera agerbara insikter.” Emma Spjut, Customer Insight Manager – Tele2

”Vi är väldigt stolta att Tele2 valt att bli kund hos oss. Telekom är en väldigt spännande industri med många utmaningar och möjligheter. Vi är övertygade om att Nepas lösningar kommer att leverera både taktiskt och strategiskt värde för Tele2.” – Fredrik Östgren, VD - Nepa

Kommunikationsuppföljning och utveckling  är en del av Nepas ActionHub erbjudande. Enkätdata kombineras med beteende- och affärsdata för att förvandla konsumentens röst till ett konkret verktyg för att styra företagets finansiella utveckling.

För mer information, kontakta:

Fredrik Östgren, VD
fredrik.ostgren@nepa.com
www.nepa.se

Nepa är ett IT-drivet researchbolag. Vi använder teknologi och industriexpertis för att utveckla innovativa och effektiva researchlösningar som genererar agerbara insikter.

Genom att kombinera enkätdata med affärs- och beteendedata gör vi våra uppdragsgivare mer kunddrivna. Vi förvandlar kundens röst till ett konkret verktyg för beslutsfattande - ett verktyg som har direkt påverkan på företagets resultat.

Vi kallar det för ActionHub.

Nepa är ett globalt företag med säte i Stockholm som har pågående projekt i över 50 länder på fyra kontinenter. Kontor i Danmark, Finland, England, Indien, Kina och Singapore säkerställer lokal service för våra kunder.

Emma Spjut, Customer Insight Manager - Tele2
Fredrik Östgren, VD - Nepa