Valberedning utsedd inför årsstämman 2023

Valberedningen inför Nepas årsstämma 2023 har tillsatts enligt instruktionen för valberedningen som beslutades av årsstämman 2022.

Valberedningen består av:

• Ulrich Boyer, eget innehav
  • Marcus Wahlberg, utsedd av Elementa
  • Jan Andersson, utsedd av Swedbank Robur
  • Niclas Öhman, utsedd av P-O Westerlund, eget innehav samt bolag

Katarina Bonde har utsetts till valberedningens ordförande.

Valberedningens uppgift är att inför årsstämman 2023 framlägga förslag till stämmoordförande, styrelse, styrelseordförande och revisorer samt förslag på arvode till styrelseledamöterna liksom arvodering av revisorer. Aktieägare i Nepa AB är välkomna att inkomma med förslag till valberedningens ordförande per e-post katarina.bonde@nepa.com eller per post till: Nepa AB, Valberedningen, Maria Skolgata 83, 118 53 Stockholm.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Katarina Bonde
katarina.bonde@nepa.com

Nepa är ett ledande företag inom varumärkesutveckling och optimering av marknadsföring. Genom att kombinera modern research med den senaste tekniken, djup expertis och innovativa lösningar, hjälper vi några av världens mest kända varumärken att skapa tillväxt genom data. Med huvudkontor i Stockholm, Sverige, och kontor i Norge, Finland, Danmark, Storbritannien, USA och Indien hjälper Nepa företag i över 50 länder. Företaget är listat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2016.

Erik Penser Bank AB är Nepas Certified Adviser.