Nischer öppnar kontor i Ö-vik

Som ett led i Nischers expansion i norra delen av Sverige skaffar bolaget sig ett kontor i attraktiva Örnsköldsvik. Kontoret ligger centralt i före detta tryckeriets lokaler i ”ÖA-huset” på Lasarettgatan och är en del av House Be:s coworking koncept. Lokalerna har nyligen totalrenoverats.

”Det känns riktigt bra med att få öppna vårt första kontor utanför Stockholm. Att det blir just i Örnsköldsvik är naturligt då vi både har pågående projekt och planerade projekt på orten samt att vår medarbetare och ansvarige för Norra Sverige, Carl Mähler, bor i Ö-vik.” förklarar Nischers VD Robert Vangstad.

Robert Vangstad VD
robert.vangstad@nischer.se

Nischer Properties är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som fokuserar på utveckling av nischade konceptboenden i tillväxtregioner. Väl genomtänkta lösningar som enkelt kan anpassas för var projekts unika förutsättningar banar väg för en smidig process, ett stabilt resultat och bostäder där människor trivs, umgås och utvecklas. Nischers aktie är noterad för handel på Nordic SME.

Citat

Robert Vangstad, VD Nischer