OBDUCATS NOMINERINGSKOMMITTÉ FORMERAD

I enlighet med beslut fattat vid Obducats ordinarie bolagsstämma 2004-06-04, har en nomineringskommitté formerats och kommer att påbörja arbetet med att ta fram ett förslag avseende styrelseledamöter inför ordinarie bolagsstämma 2005.

Nomineringskommittén består av Henri Bergstrand, Lars Montelius som representant för European Nano Invest AB, Lennart Friberg som representant för små och medelstora aktieägare, samt styrelsens ordförande Peter Jonsson, tillika sammankallande för kommittén.

Malmö 2004-09-24

Styrelsen i Obducat AB (publ)

Peter Jonsson

Peter Jonsson, Styrelseordförande, 0705 – 29 25 00

Obducat AB utvecklar och levererar teknologier, produkter och processer för produktion och replikering av avancerade mikro- och nanostrukturer.Obducats tjänster och produkter riktar sig i första hand till expansiva företag inom datalagrings-, halvledar-, kretskorts- och sensorindustrierna. Obducats teknologier omfattar elektronstråleteknik och nanoimprintteknik. Obducat finns i Sverige och Storbritannien och har huvudkontor i Malmö. Aktien är noterad på NGM-listan.

Läs mer på www.obducat.com