Pontus in the Air lovordad i prestigefull internationell tävling

Report this content

För andra året i rad var krögaren och entreprenören Pontus Frithiofs uppmärksammade verksamhet Pontus in the Air med Brasserie på Arlanda terminal 5 nominerade i den internationella branschtävlingen 2019 Airport Food & Beverage (FAB) Awards. I kategorin ”Best Casual Airport Restaurant” fick de ta emot lovord från den namnkunniga juryn.

Den 27 juni hölls FAB Awards glamorösa gala i Dallas, USA, där vinnarna i alla kategorier utsågs. Det blev det ingen vinst för Pontus in the Air och Brasserie, men av alla nominerade i kategorin hyllades Pontus in the Air av FAB Awards eminenta jury.

Vi är mycket stolta och glada över juryns lovord. Det är en vinst i sig och ett bevis på att det vi gör är rätt och att vi är en av de främsta flygplatsrestaurangerna med vårt utbud av mat, dryck och service, säger Pontus Frithiof.

FAB Awards arrangeras årligen av Moodie International, i syftet att uppmärksamma, belöna och hylla de absolut främsta aktörerna inom mat och dryck på världens flygplatser.

Moodiedavittreport.com publiceras av det oberoende företaget Moodie International, som är en Storbritanniens mest framgångsrika multimedieföretag. Varje onsdag publiceras deras omtalade nyhetsbrev, eZine, som vänder sig till resehandelsmarknaden.

Taggar: