Preopening rekryterar Lisa Beijnoff

Report this content

Konsultföretaget Preopening rekryterar Lisa Beijnoff som konceptutvecklare och projektör. Hon har en lång erfarenhet från restaurangbranschen samt är utbildad byggprojektör.

Preopening är ledande i Sverige inom hotell- och restaurangprojekt, från förstudier till konceptutveckling, projektering och projektledning. Nu rekryteras Lisa Beijnoff till den snabbväxande verksamheten.

Lisa Beijnoff har en lång kunskap från branschen efter att ha arbetat på caféer och restauranger samt mat- och delikatessbutiker i städer som London, Dublin, Stockholm och Helsingborg. Lisa har även en examen i produktdesign samt är nyexaminerad BIM-byggprojektör från yrkeshögskolan Nackademin.

– Jag upplevde ofta att ombyggnationer av butiker och restauranger inte blev funktionella och arbetseffektiva vilket gjorde mig intresserad av projektering, säger Lisa Beijnoff, ny konsult på Preopening. I min nya roll får jag kombinera hela min yrkesbakgrund tillsammans med mina utbildningar vilket känns fantastiskt roligt.

Allt fler byggprojekt skapas numera med byggnadsinformationsmodellering, så kallad BIM. Programvaror som Revit gör det möjligt att modellera upp projekt i upp till fem dimensioner. Det gör att man bland annat kan upptäcka eventuella krockar samt göra mängdberäkningar och kostnadskalkyler.

– Lisa Beijnoff har både en praktisk erfarenhet från restaurangbranschen samt en teoretisk kunskap inom BIM. Allt fler projekt ställer krav på leveranser i just Revit vilket hon behärskar på hög nivå. Vi ser även fram emot att utmanas av Lisa inom vår konceptutveckling, säger Maja Ivarsson som är operativ chef på Preopening.

För mer information kontakta:
Maja Ivarsson, operativ chef för Preopening
Mail: ivarsson@preopening.se

Lisa Beijnoff, konceptutveckling och projektör på Preopening
Mail:
beijnoff@preopening.se

Om PreOpening
PreOpening är ett oberoende konsultbolag med uppdrag inom hotell-, restaurang- och mötesindustrin. Företaget säkerställer fastighetsägarens investering genom en lönsam operatör och ett framgångsrikt koncept. Tjänsterna består av koncept- och affärsutveckling, projektledning och projektering. PreOpening har 17 anställda i Göteborg och Stockholm och arbetar över hela Skandinavien.

www.preopening.se

Taggar:

Snabbfakta

Citat

– Jag upplevde ofta att ombyggnationer av butiker och restauranger inte blev funktionella och arbetseffektiva vilket gjorde mig intresserad av projektering. I min nya roll får jag kombinera hela min yrkesbakgrund tillsammans med mina utbildningar vilket känns fantastiskt roligt.
Lisa Beijnoff, ny konsult på Preopening.
– Lisa Beijnoff har både en praktisk erfarenhet från restaurangbranschen samt en teoretisk kunskap inom BIM. Allt fler projekt ställer krav på leveranser i just Revit vilket hon behärskar på hög nivå. Vi ser även fram emot att utmanas av Lisa inom vår konceptutveckling.
Maja Ivarsson, operativ chef på Preopening