Profi Fastigheter förstärker organisationen.

Profi Fastigheter växer och förstärker organisationen med tre personer inom affärsutveckling, ekonomi och koncept.

Som ny redovisningschef har Malin Wickman rekryterats. Hon kommer närmast från EYs fastighetsgrupp där hon arbetade som auktoriserad revisor. Malin tillträdde sin nya tjänst den 4 juli.

Gabriel Andersson har anställts som ansvarig för C/O, Profi Fastigheters koncept för flexibla kontor och cowork. Gabriel kommer närmast från Quick Office och tillträdde sin nya tjänst den 4 juli.

Vidare har Martin Ghaemi Håkansson rekryterats som fastighetsutvecklare. Martin kommer närmast från Nacka Kommun där han arbetet som projektledare. Martin tillträdde sin nya tjänst den 26 augusti.

Thomas Sipos VD:

”Det är verkligen roligt att välkomna tre nya medarbetare. Vi växer och utvecklar ständigt vår organisation i syfte att bli ännu bättre på att genomföra våra strategier och möta våra kunders framtida krav.”

+46 702 938 846