Profi Fastigheter i sponsorsamarbete med Market Art Fair

Profi Fastigheter har tecknat ett sponsoravtal med Market Art Fair som innebär att Profi Fastigheter under 2017 blir Officiell Partner till Market Art Fair. Market Art Fair är Nordens ledande plattform för samtida konst och involverar ledande gallerier från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island. 2017-års upplaga av Market Art Fair, som är det tolfte i ordningen, genomförs i Färgfabriken i Liljeholmen den 24 – 26 mars.

Thomas Sipos, VD Profi fastigheter, kommenterar:

”Konst är en naturlig del för våra fastigheter och utvecklingsprojekt i syfte att skapa attraktiva platser. Samarbetet med Market Art Fair är ett bra sätt att förstärka och utvidga vårt engagemang inom konst och kultur och samtidigt erbjuda våra kunder och samarbetspartners möjligheten att uppleva Nordens bästa samtidskonst i Stockholm under våren.”

För mer information om Market Art Fair se www.marketartfair.com

Om Profi Fastigheter:
Profi Fastigheter är en aktiv förvaltare och utvecklare av kommersiella fastigheter i Stockholmsregionen. Vårt bestånd omfattar ett 25-tal fastigheter i sexton områden med en total yta på ca 500 000 kvm samt närmare 300 000 kvm under utveckling. Vi verkar för en positiv utveckling av de områden där vi engagerar oss. Det innebär samarbete och nära dialog med hyresgäster, kommuner, bostadsutvecklare och andra aktörer som är engagerade i samhällsutvecklingen. Läs mer på www.profi.se

Thomas Sipos, VD
thomas.sipos@profi.se